كشف بيش از يكهزار سكه تقلبي در خمين
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كشف بيش از يكهزار سكه تقلبي در خمين
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
با تلاش ماموران انتظامي شهرستان "خمين" استان مركزي طي دو مرحله عمليات جداگانه بيش از يك هزار سكه تقلبي كشف و در اين رابطه 4 نفر كلاهبردار شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، فرمانده انتظامي شهرستان خمين گفت: با توجه به وقوع كلاهبرداريهاي فروش سكه هاي تقلبي كه در منطقه جنوبي شهر و مرز بين خمين و  اليگودرز انجام شده بود، ماموران پليس آگاهي مسئول رسيدگي به اين پرونده شدند .

سرهنگ علي اكبر صحرايي افزود:متهمان با شگرد هاي خاص طعمه هاي خود را به محل كشانده بوده و از آنها كلاهبرداي كردند.

وي گفت: با توجه به حساسيت موضوع ماموران پاسگاه "آشناخور" حين كنترل خودرو هاي عبوري به يكدستگاه پژو 405 مشكوك و دستور توقف آن را صادر كرده كه راننده به محض رويت ماموران از محل متواري مي شود .

فرمانده انتظامي خمين عنوان داشت:بلافاصله ماموران به تعقيب خودرو پرداخته و با متوقف كردن آن راننده و سرنشين خودرو كه اهل يكي از شهرهاي استان "لرستان" بودند را دستگير كردند.

سرهنگ "صحرايي"اظهار داشت:ماموران در بازرسي از خودرو تعداد 951عدد سكه تقلبي كه در گوني برنج جاسازي شده بود را كشف كردند.

وي گفت:تعداد سه نفر از شاكيان اين پرونده شناسايي شده كه متهمان از اين شكات مبلغ 320 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بودند .

فرمانده انتظامي شهرستان خمين در پايان بيان داشت: همچنين در يك عمليات ديگر دو نفر كلاهبردار سكه تقلبي نيز دستگير كه آنها نيز تعداد يكصد سكه تقلبي كشف و ضبط شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: